نرم افزار مالی سلامت نگار

زیرسیستم اسناد حسابداری

  • ایجاد سال مالی و بستن آن
  • مدیریت دسترسی حسابداران به اسناد حسابداری
  • مدیریت اسناد حسابداری شامل مشاهده انواع سند حسابداری
  • ایجاد سند جدید و تغییر وضعیت اسناد و ثبت گروهی ارتیکل ها از سند مشابه دیگر
  • بارگزاری آرتیکل ها از فایل اکسل
  • مدیریت کدینگ حسابداری شامل تعریف تعداد سطج کدینگ و تعریف کلیه کدها در هر سطح و اختصاص مراکز هزینه به کدهای حسابداری و تعریف ثابت شناور
  • گزارش هرم دفاتر برای مشاهده گردش حساب ها در کلیه سطوح کدینگ حسابداری
  • صدور سند اختتامیه و افتتاحیه اتومات

 

خزانه داری

  • امکان تعریف حساب های سازمانی
  • امکان تعریف چک برای حساب های سازمانی
  • صدور چک های صادره پرداختنی و مدیریت ابطال و صدور سند حسابداری اتومات
  • تعریف تنخواه گردان
  • تعریف تنخواه های هر تنخواه گردان
  • دسته بندی تنخواه ها ارسال به حسابداری
  • تعیین سرفصل ها و صدور سند حسابداری اتومات تنخواه
  • مدیریت صندوق
  • تعیین و تکلیف واریزی درآمد صندوق
  • صدور سند درامد

پرسنلی

  • مدیریت پرسنل شامل تعریف کلیه اطلاعات پرسنلی ، وضعیت استخدامی و قرارداد و سابقه بیمه و اطلاعات افراد تحت تکفل و امضا
  • تعریف احکام پرسنلی ( شامل تعریف و مدیریت حکم کارگزینی و کپی ایتم های حکم از سایر پرسنل)
  • گزارش مانیتورینگ پرسنلی جهت لیست گیری پرسنل بر اساس آیتم های مختلف

حقوق و دستمزد

  • شامل تعریف آیتم های پرداخت و کسورات
  • تعریف اطلاعات تکمیلی پرسنل جهت محاسبه حقوق
  • امکان وارد کردن اطلاعات کارکرد پرسنل به صورت دستی
  • ایجاد ماه حقوقی
  • محاسبه حقوق پرسنل و برگشت محاسبات
  • گرارش گیری کاردکس حقوق جهت مشاهده و بررسی ماهانه و سالانه حقوق پرسنل
  • ایجاد دیسکت حقوق جهت پرداخت گروهی بانک

حضور و غیاب

  • تعریف احکام کارد برای هر پرسنل
  • تعریف برنامه کاری پرسنل
  • تعریف مرخصی روزانه و ساعتی و ماموریت ها
  • تایید مرخصی توسط مسول در چارت سازمانی و یا رد کردن
  • تعریف مسول و جانشین
  • ورود اطلاعات پانچ ها
  • ارزیابی پانچ طبق کارکرد
  •  محاسبه کارکرد و اضافه کار و تعجیل و تاخیر و ارسال به حقوق و دستمزد