زیرسیستم اسناد حسابداری
- ایجاد سال مالی و بستن آن
- مدیریت دسترسی حسابداران به اسناد حسابداری
- مدیریت اسناد حسابداری شامل مشاهده انواع سند حسابداری
- ایجاد سند جدید و تغییر وضعیت اسناد و ثبت گروهی ارتیکل ها از سند مشابه دیگر
- بارگزاری آرتیکل ها از فایل اکسل
- مدیریت کدینگ حسابداری شامل تعریف تعداد سطج کدینگ و تعریف کلیه کدها در هر سطح و اختصاص مراکز هزینه به کدهای حسابداری و تعریف ثابت شناور
- گزارش هرم دفاتر برای مشاهده گردش حساب ها در کلیه سطوح کدینگ حسابداری
- صدور سند اختتامیه و افتتاحیه اتومات
خزانه داری
- امکان تعریف حساب های سازمانی
- امکان تعریف چک برای حساب های سازمانی
- صدور چک های صادره پرداختنی و مدیریت ابطال و صدور سند حسابداری اتومات
- تعریف تنخواه گردان
- تعریف تنخواه های هر تنخواه گردان
- دسته بندی تنخواه ها ارسال به حسابداری
- تعیین سرفصل ها و صدور سند حسابداری اتومات تنخواه
- مدیریت صندوق
- تعیین و تکلیف واریزی درآمد صندوق
- صدور سند درامد
پرسنلی
- مدیریت پرسنل شامل تعریف کلیه اطلاعات پرسنلی ، وضعیت استخدامی و قرارداد و سابقه بیمه و اطلاعات افراد تحت تکفل و امضا
- تعریف احکام پرسنلی ( شامل تعریف و مدیریت حکم کارگزینی و کپی ایتم های حکم از سایر پرسنل)
- گزارش مانیتورینگ پرسنلی جهت لیست گیری پرسنل بر اساس آیتم های مختلف
حقوق و دستمزد
- شامل تعریف آیتم های پرداخت و کسورات
- تعریف اطلاعات تکمیلی پرسنل جهت محاسبه حقوق
- امکان وارد کردن اطلاعات کارکرد پرسنل به صورت دستی
- ایجاد ماه حقوقی
- محاسبه حقوق پرسنل و برگشت محاسبات
- گرارش گیری کاردکس حقوق جهت مشاهده و بررسی ماهانه و سالانه حقوق پرسنل
- ایجاد دیسکت حقوق جهت پرداخت گروهی بانک
حضور و غیاب
- تعریف احکام کارد برای هر پرسنل
- تعریف برنامه کاری پرسنل
- تعریف مرخصی روزانه و ساعتی و ماموریت ها
- تایید مرخصی توسط مسول در چارت سازمانی و یا رد کردن
- تعریف مسول و جانشین
- ورود اطلاعات پانچ ها
- ارزیابی پانچ طبق کارکرد
- محاسبه کارکرد و اضافه کار و تعجیل و تاخیر و ارسال به حقوق و دستمزد